Åbningstider servicekontorer og kundeservice

dansommers lokale servicekontorer findes i hele Danmark 

dansommers lokale servicekontorer har forskellige åbningstider, som er tilrettet efter sæson samt helligdage. 

I er altid velkomne til, at kontakte det lokale dansommer kontor nær jeres sommerhus, hvis der er brug for hjælp til noget praktisk i huset under jeres ophold eller hvis I søger gode tips til oplevelser i lokalområdet. 

Krav kan kun gøres gældende, hvis der omgående er blevet rettet henvendelse til dansommer, og hvis dansommer er blevet indrømmet en rimelig tidsfrist til at rette eller udbedre en evt. skade.
Klik på det servicekontor, som du gerne vil have information om, i menuen til venstre.

 

Har du brug for hjælp under dit ophold?

Hvis du har brug for hjælp under dit ophold, skal du henvende dig til det ansvarlige servicekontor eller husets ejer/repræsentant, som er nævnt på dit lejebevis.

dansommers lokale servicekontorer har forskellige åbningstider, som er tilrettet efter sæson samt helligdage.

I er altid velkomne til, at kontakte det lokale dansommer kontor nær jeres sommerhus, hvis der er brug for hjælp til noget praktisk i huset under jeres ophold eller hvis I søger gode tips til oplevelser i lokalområdet.

Du er også altid velkommen til at ringe til vores Hotline på tlf. +45 97 97 57 57

Åbningstider:

Mandag til Torsdag kl. 9.00 - 17.00 og Fredag kl. 9:00 - 16.30

Venligst vær opmærksom på, at vi rigtig gerne vil hjælpe jer under opholdet, således at I kan nyde jeres ferie. Derfor er det vigtigt, at dansommer bliver kontaktet under opholdet og dermed får mulighed for at hjælpe jer, da der ellers ikke kan forventes kompensation. Husk at få navnet på den medarbejder, som du har talt med.

 

Har du en henvendelse efter dit ophold?

Hvis du har brug for yderligere hjælp efter dit ophold, er du velkommen til at skrive en mail til os på kundeservice@dansommer.dk.

Du kan også ringe til os på +45 70 424 424 og vælge 4 i menuen for at komme igennem til Kundeservice.

Åbningstider:

Mandag til Torsdag kl. 9.00 - 17.00 og Fredag kl. 9 - 16.30

Vi henviser til, at eventuelle klager efter opholdet altid skal indsendes skriftligt til kundeservice@dansommer.dk. Venligst vær opmærksom på at vi rigtig gerne vil hjælpe jer under opholdet, således at I kan nyde jeres ferie. Derfor er det vigtigt, at dansommer bliver kontaktet under opholdet og dermed får mulighed for at hjælpe jer, da der ellers ikke kan forventes kompensation. Husk at få navnet på den medarbejder, som du har talt med.